Aquest setembre B-CREK Solfa, Brasa i Cuina ha renovat l’acreditació AMED, Alimentació Mediterrània.
Estem acreditats des de l’any 2018 i l’objectiu de l’acreditació AMED és promoure l’alimentació mediterrània com a model d’alimentació saludable en l’entorn de la restauració.
Per obtenir l’acreditació hem de complir uns paràmetres i oferir uns menús equilibrats i saludables amb varietat de plats amb verdures i hortalisses, amb llegums, peix, ous i carns magres, pa, pasta i arròs i si pot ser integral millor, fruita fresca i làctics sense sucres afegits, fruits secs i cuinar amb oli d’oliva verge i que l’oli de girasol tingui un percentatge alt oleic de mínim el 70% . A B-CREk utilitzem per fregir un oli de girasol 100% oleic. I per cuinar i amanir sempre oli d’oliva verge extra de les Terres de l’Ebre.
El patró de l’alimentació mediterrània, a més, afavoreix la utilització de productes de proximitat i de temporada, la qual cosa contribueix a reduir emissions de gasos d’efecte hivernacle per mitigar els efectes del canvi climàtic.
El nostre establiment també ofereix als clients , la possibilitat de consum d’aigua no envasada de manera gratuïta i complementària a l’oferta que ja oferim per contribuir a reduir el consum d’envasos d’un sol ús.
Per tot això, i molts altres accions que realitzem som agents de canvi cap a una alimentació més sostenible.
Per obtenir l’acreditació, el restaurant B-CREK hem hagut de complir un conjunt de requisits basats en l’alimentació mediterrània com a model d’alimentació saludable.
A més a més, també es demana als establiments que ofereixin a la clientela informació sobre opcions de lleure actiu a les zones properes als establiments (rutes, itineraris, etc.), ja que el programa Amed també està associat a un concepte de vida activa i saludable. Els establiments Amed acaben actuant com a establiments promotors de la salut.
A B-CREK sempre hem apostat per un model d’alimentació sostenible i saludable i oferim una alimentació sana, natural i equilibrada.